Teen postovi u sigurnom i

Upoznavanje u Bosni

Bilješka autora

Svi likovi u ovom dijelu serije Amy the Exhibitionist stariji su od zakonske dobi (18 godina).

V

Dio 25 -- Kailene i ja idemo na Tenerife na ljetni odmor

Nakon svih naših ispita i zabava za kraj godine; i druga zabava koju smo imali; Kailene i ja smo odlučili provesti nekoliko tjedana na suncu (toga nema mnogo u Engleskoj). Imali smo nešto novca od našeg posla plesanja oko šipke i odlučili smo otići na Tenerife.

Prije nego što sam mogao pobjeći, morao sam otići vidjeti roditelje. Kao što sam učinio zadnjih nekoliko puta kad sam bio kod kuće. Skinuo sam se čim sam ušao u svoju sobu i otišao vidjeti mamu i tatu. Ni jedan nije rekao ništa o tome da sam gola, ali tatine su hlače izgledale sretno što me vidi.

Ništa se zanimljivo nije dogodilo dok sam bio tamo, osim što sam tatu i brata nešto opako zadirkivao.

Tjedan je ubrzo prošao, spakirala sam malu torbu i rano jednog jutra krenula u zračnu luku kako bih dočekala Kailene.

Kažem malu torbu jer nijedno od nas nije namjeravalo nositi puno kad smo tamo. Sve suknje koje smo uzeli bile su ultrakratke i svi su gornji dijelovi imali vrlo malo materijala i većina je bila prozirna. Bez grudnjaka i gaćica; i samo 2-3 minute tange koje smo namjeravale nositi na plaži. Tange su bile one koje sam napravila za odmor na Ibizi i većina njih zapravo nije pokrivala moju macu.

Osim toga, nismo imali rezerviran smještaj i nismo htjeli vući teški kovčeg okolo.

I Kailene i ja smo odlučili da je najbolje mjesto za nošenje naših Ben Wa muda tamo gdje pripadaju - naše pičke. To i nije bila dobra ideja jer kad smo morali proći osiguranje, oboje smo uključili zujalice.

Prvi sam prošao kroz luk i oglasilo se zujalo. Muškarac iz osiguranja rekao mi je da stanem na slike malih stopala na podu i prešao štapićem po meni.Mogao je vidjeti da nemam mnogo na sebi (mikro suknju i kratki halter) i bio je pomalo zbunjen što je moglo pokrenuti alarm. Štapić je eksplodirao dok je prolazio pokraj moje mace.

Razmišljao sam što je moglo pokrenuti alarm, a kad je štapić prošao pokraj moje mačkice i zazujao, shvatio Galerije crnih shemales što ga je izazvalo. Nasmiješila sam se i rekla mu da nosim Ben Wa lopte. Jadnik nije imao pojma o čemu pričam. Stavio sam ruku ispred sebe i pokazao na svoju macu i polako rekao: "Ben Wa muda; igračka za seks!" Činilo se da je shvatio poruku kad je čuo 'seks igračka'; ali on je samo stajao.

Je li ovaj čovjek bio glup ili što. Možda 'ili što'; Izvukla sam prednji dio svoje suknje, drago mi je što ima elastični struk, i pokazala dolje na svoje otkrivene, ćelave stidne pube; i polako ponavljao: "Ben Wa muda; seks igračka!"

Ne znam jesam li čovjeku uljepšao dan, jednostavno je odustao; ili je zapravo znao što govorim; ali mi je dopustio da prođem.

Kailene, mala minx, preduhitrila je muškarca i dok je on mahao štapićem preko nje, ona je podigla prednji dio svoje suknje i pokazala svoje ćelave pube. Muškarac je nekoliko sekundi zurio u njezine stidne dlake; zatim joj mahnuo da prođe.

Hihoćući se poput nestašnih školaraca, ruku pod ruku otišle smo do čekaonice za odlazak.

Nakon što smo malo lutali, kupili smo sendvič i bocu vode za let; a zatim smo našli mjesto gdje ćemo se smjestiti na sat ili nešto više od čekanja da nam pozovu let.

Pronašli smo mali prostor s nekoliko niskih udobnih stolica. Srušili smo se na njih i ubrzo shvatili da su nam koljena viša od stražnjice. Nijedna od nas nije sjedila baš damski (noge nisu prekrižene, a koljena malo razmaknuta), i nije trebalo dugo da grupa mladih shvati što vidi, te su sjeli na stolice nasuprot nama.

Usred našeg razgovora Kailene je šapnula da će prirediti predstavu za mlade. Ustala je i podigla svoju malu kutiju na stolicu.Zatim se nagnula nad njim, leđima okrenuta prema mladima.

Pogađate; njezina mala suknja bila je podignuta preko stražnjice dopuštajući njezinoj svjetlucavoj mokroj mačkici da namiguje mladima.

Kailene je ostala pognuta i Adele Stevens lezbijka svoju kutiju. Preturala je po njemu oko 10 sekundi prije nego što ga je zatvorila, podignula sa sjedala i ponovno sjela.

Sva je mladost nijemo zurila u nju; a jedan od njih je držao mobitel podignut kao da fotografira.

Kailene je rekla nešto o tome da joj je drago što nije zaboravila nešto spakirati, ali nisam je baš slušao.

Nastavili smo pričati o svemu i ničemu; cijelo vrijeme gledamo mlade, i otvaramo noge da bolje vide naše mačkice.

Nakon nekog vremena odlučili smo da prije ulaska u avion trebamo otići na WC. Teen postovi u sigurnom i Ustali smo i pitao sam mlade hoće li neko vrijeme pripaziti na naše slučajeve. Dvojica su rekla da hoće i krenuli smo.

U ženskom toaletu malo sam se ljutila na Kailene jer je bila tako drska. Samo se nasmijala i rekla da sam ljubomoran jer se toga nisam prvi sjetio. Bila je u pravu.

Nakon što smo se popiškili, čuo sam kako Kailene vadi hrpu papira s rolne. Pretpostavljao sam da ima više od posljednjih kapljica mokraće za brisanje, baš kao i ja.

Dok smo prali ruke, iznenada mi je sinula ideja kako zbuniti mlade - ako su toliko pažljivi. Počela sam skidati suknju i rekla Kailene da učini isto.

Dok smo stajali ondje, noseći samo oskudne majice, pitao sam Kailene misli li da će mladi shvatiti da smo zamijenili suknje. Obje su suknje sličnog dizajna, ali Kaileneina je tamne boje, a moja svijetle boje.

Kad smo bili pravno pristojni, vratili smo se svojim slučajevima i ponovno sjeli. Mladi su nas nijemo promatrali. Ni Kailene ni ja ih nismo namjeravale razočarati i obje smo sjedile na isti nedamski način.

Ubrzo nakon toga pozvan je naš let i krenuli smo prema našem izlazu.Primijetio sam da su mladići čekali da ustanemo i onda Teen postovi u sigurnom i za nama.

Zračna luka je samo mala regionalna i nema ništa od ovih mobilnih mostova, pa smo morali izaći van, do aviona i stepenicama do ulaza.

U tom trenutku nije padala kiša, ali je malo puhalo. Ni Kailene ni ja nismo spuštali suknje, a mladi i drugi ljudi iza nas sigurno su dobro pogledali naše guzice.

Popeti se stepenicama Seks za Romeo i Julija zrakoplova bilo je zabavno; mladići su ostali nekoliko koraka iza nas, a kad sam se osvrnuo, lica su im bila u ravnini s našim kundacima. Došlo je do neke vrste zastoja u zrakoplovu i stajali smo na stepenicama nekoliko minuta čekajući.

Okrenuo sam se i pogledao preko mladih prema kontrolnom tornju. Rekao sam Kailene, "Gledaj, to mora da je kontrolni toranj." Kailene se okrenula, baš na vrijeme da nam vjetar digne objema suknje. Mladi su buljili u naše nepokrivene mačkice. Dobio sam malu mokru navalu.

Sjedala za mlade nisu bila ni blizu naših, ali na trećem sjedalu u našem redu, uz prolaz, sjedio je sredovječni muškarac. Morali smo ga zamoliti da nas pusti da dođemo do svojih mjesta. Kad sam ga prvi put pitao, izgledao je kao da će se zauzeti za nas, ali se predomislio i okrenuo koljena na jednu stranu kako bismo se mogli promeškoljiti pokraj njega.

Ovi avioni za čarter letove imaju previše sjedala naguranih, a ima jako malo prostora za koljena, pa je bilo teško. Dok sam se meškoljila, osjetila sam kako mi se suknja podigla dok sam se stisnula uz sjedalo ispred. Leđima sam bio okrenut tom sjedalu, tako da sam prednjim dijelom bio točno ispred čovjeka. Siguran sam da je moja maca bila izložena, ali ne znam je li on to vidio.

Svakako sam vidio Kaileneinu macu dok se uvlačila, ali ne mislim da ju je muškarac vidio; bio je previše zauzet buljenjem u njezinu kožu između vrha suknje i gornjeg ruba; koji joj je tek pokrivao grudi.

Smjestili smo se za let od četiri i pol sata, s puno naših nogu koje su bile izložene svima koji su pogledali.I dok se zrakoplov nastavljao puniti, neki od putnika koji su tražili svoja mjesta doista su gledali u naše noge.

Kad je let postao dosadan, nagnuo sam se prema Kailene, spustio joj glavu na prsa i rekao da sam umoran. Kailene me zagrlila i stavila ruku na moju suknju koja se malo zadigla. Da je čovjek htio pogledati dolje, mogao bi vidjeti moju guzicu. Kailene nije pomogla; ili možda jest, dok sam drijemao, osjetio sam kako je njezina ruka malo kliznula prema gore i više moje stražnjice izlazi na vidjelo.

Čovjek je sigurno primijetio jer sam čula kako mu Kailene govori da imam lijepu guzu i da je može dirati ako želi. Mora da mu je bilo previše neugodno jer više nisam osjetio drugu ruku na svojoj guzici.

Nisam mogla zaspati jer su vibracije aviona tjerale Bena da razmišljam o svojoj mačkici; i nakon nekoliko minuta sjeo sam i okrenuo se prema čovjeku i rekao: "Ne bi mi smetalo da si mi dirao guzu; jako mi se sviđa da netko to radi." Postao je jarko crven.

Na kraju su vibracije aviona postale previše za nas oboje; i unutar 10 minuta oboje smo morali prigušiti svoje stenjanje jer smo imali male orgazme.

Kad smo sletjeli i ustali, oba su nam sjedala bila mokra zakrpana.

Let je tamo stigao u vrijeme ručka i sjeli smo na javni autobus u Las Americas i tražili jeftini hotel. Htjeli smo negdje jeftino za početak dok nismo razradili što je gdje; onda pronađite mjesto s malo više luksuza.

Nakon otprilike sat vremena lutanja pronašli smo jednog i odvedeni su nam u sobu. Bilo je na drugom katu, ali kada smo razmaknuli zastore, doživjeli smo mali šok. Otprilike 3 metra ispred našeg balkona bila je staza; zatim kafić. Hotel je izgrađen na padini brda. Svatko tko bi hodao gore ili dolje stazom, ili sjedio s te strane kafića, mogao bi vidjeti ravno u našu sobu. Ja sam bila značajka Paris Hilton seks snimka besplatno strujanje smo dosta iskorištavali tih nekoliko sati koliko smo bili tamo.

Prve večeri odlučili smo da trebamo piće i otišli do mjesta odakle je dolazila buka.Ušli smo u prvi bar u koji smo došli i popili piće; i mi smo to platili!

Stajali smo u kutu i pili, razgovarajući o tome što želimo raditi dok smo tamo. U jednom trenutku, Kailene je rekla, vrlo glasno, "Želim seks, puno seksa."

U blizini su bila 2 para i čuli su je. jebanje u studentskom domu Majka i sin 2 djevojke su se nasmiješile, a zatim su se okrenule prema muškarcima koji su bili s njima. Pogledali su nas i nastavili razgovarati među sobom. Cijelo vrijeme je jedan ili više njih gledalo prema nama.

Kad smo Kailene i ja popili piće, bili smo malo sretniji i opušteniji.

Nakon drugog pića odlučili smo otići na WC. Dok smo bili unutra, ušle su dvije djevojke koje su nam se nasmiješile i jedna je rekla, "Djevojke, izgledate kao Hardcore punk bend iz ste se ovdje malo zabavile."

"Previše smo u pravu." rekla sam.

"O kakvoj vrsti zabave razmišljaš?" upita drugi.

"Seks, avantura, uzbuđenje, više seksa, nešto drugačije; sve osim droge", rekao sam.

Prva djevojka nam je tada rekla da bi nam one mogle pomoći i zamolila nas da dođemo upoznati njihove dečke.

Kailene i ja smo se pogledale, slegnule ramenima i pošle za djevojkama van.

Nakon predstavljanja (Luke i Kelly, Ashley i Angie), Luke je predložio da odemo i uzmemo stol ispred bara gdje bismo mogli lakše razgovarati.

Kad smo sjeli, primijetio sam da su i Luke i Ashley nastojali sjesti tako da mogu vidjeti Kailene i moje noge; Svi oni. Luke nam je svima naručio još pića, a zatim nas zamolio da im ispričamo sve o sebi.

Došla su pića i ispričali smo im o nekim ludim stvarima koje smo radili na sveučilištu. Rekli smo im za sestrinstvo, ali ne i njegovo ime.

Ta runda pića je brzo nestala i naručeno je još. Dok ih je konobarica posluživala slučajno sam pogledao Kaileneine noge; sjedila je s koljenima udaljenim oko stopu. Zatim sam pogledao svoje; bili su isti. Pogledao sam Lukea i Ashley; i pogodite gdje su tražili.

Kad je konobarica otišla, Angie se nagnula i podignula mi suknju dovoljno visoko da mi vidi ćelave stidne dlake. "Tako sam i mislio; moraš imati lijepe mačkice da Luke i Ashley tako bulje."

"Oprosti," rekla je Kailene, "ne pokušavamo ih pokupiti ili tako nešto. Samo nas sva ta priča o seksu mokri i uzbuđuje; ne možemo si pomoći."

"U redu je", rekla je Kelly, "nismo zabrinuti, lijepo je vidjeti da si tako otvoren po pitanju seksa; možda ti možemo ponuditi zabavu koju tražiš."

Kelly nam je dalje rekla da su Ashley i Luke početnici kao redatelji porno filmova i da su došli na Tenerife snimiti neke scene za film. Kelly je pogledala Lukea, Ashley i Angie. Sva četvorica su kimnula.

Kelly nas je zatim pitala što mislimo o ropstvu, blagom ropstvu. Malo sam se pokisnuo i onda sam im rekao da je to nešto što sam oduvijek želio isprobati. Rekao sam im da sam jednom bio vezan za stol i da su me nekoć tjerali. Kailene im je rekla da je jednom bila vezana za drvo, skinuta i sjebana u prste.

"Da, to je nešto o čemu razmišljamo." rekao je Luke.

"Što je s batinama?" rekla je Angie. Prije su me tukli, bilo mi je lijepo", rekao sam.

"To je dobro", rekla je Kelly, "mislim da bismo mogli nešto od toga uključiti."

Nakon stanke, Angie je rekla: "Je li itko od vas već bio u filmu?"

Obje smo odmahnule glavama, a onda je Kailene rekla: "Oboje smo imale web kamere uživo u našim sobama u domu, računa li se to?"

– Da, to je dobro. rekao je Luke.

"Kažem vam što, nema potrebe da sada govorite da ili ne, iza ovog bara nalazi se mirna uslužna cesta. Bit ćemo tamo sutra ujutro u 11 sati. Ako vas vidimo tamo, znat ćemo da ste zainteresiran", rekla je Angie.

Luke je promijenio temu i počeli smo razgovarati o tamošnjim plažama i noćnom životu. Rekli su nam o tamošnjim klubovima i Kailene je pitala imaju li plesačice na šipci.

Luke je rekao da postoji barem jedan klub u kojem djevojke plešu na šipci i osobne se skidaju.Pitao sam ga za naziv.

Nakon još jednog pića, rekli su da moraju ići i otišli.

Kailene i ja smo razgovarali o ponudi koju su nam dali. Oboje smo se složili da zvuči zabavno, ali u isto vrijeme oboje smo bili zabrinuti. Kako smo znali da oni nisu paravan za neku bandu trgovaca robljem?

Odlučili smo se odlučiti ujutro.

Dan je bio dug i odlučili smo malo odspavati.

Otvorili smo balkonske zastore i vrata i spavali goli na krevetu.

Sljedećeg jutra otišli smo po doručak i vratili se u svoju sobu. U kafiću prekoputa bilo je nekoliko ljudi i nije im dugo trebalo da vide da hodamo goli po sobi. Ignorirali smo ih.

Nitko od nas nije govorio o ponudi porno filmova, ali smo u 10:30 oboje obukli majice; ništa drugo, i otišao do vrata. Kailene me pogledala i rekla, "Kamo ideš?" Odgovorio sam, "Kamo ideš?" Oboje smo se nasmijali i rekli da izgleda kao da smo odlučili da idemo.

Ostavili smo ključ na recepciji i bosi krenuli prema baru. Obje su nam majice bile kratke; tek su nam prekrile guzice.

Došli smo do bara i pronašli servisnu cestu. Nije bilo dugo i bilo je parkiranih automobila i kombija s obje strane. Nitko nije hodao cestom, ali vidjeli smo nekoliko muškaraca kako izlaze iz stražnjeg dijela barova i uzmu nešto iz svog kombija ili uđu u kombi i odvezu se.

Hodali smo gore-dolje tom cestom otprilike 4 puta. Počeo sam misliti da smo prevareni i počeo sam petljati oko podizanja prednjeg ili stražnjeg dijela Kaileneine majice. Majka i sin jebanje u prodavnici Počela je isto raditi meni.

Dvojica muškaraca izašla su iz bara 20-ak metara ispred nas. Odlučio sam im dati do znanja da Kailene nema ništa ispod majice. Kad su bili oko 4 jarda ispred nas, zgrabio sam prednji dio njezine majice i podignuo je.

Oboje smo se hihotali dok su muškarci išli s obje strane nas.

Sljedeće čega sam se setio, bila je da mi je majica bila podignuta, pravo gore i da su mi se povukle i ruke. Vrisnuo sam i pomislio: "Otvaraju me morski psi."

Kailene je također vrisnula i sljedeće što sam vidio bila je gola Kailene. Zatim su me dvije ruke zaobišle ​​s leđa, zgrabile me za sise i podigle s tla. Odvučen sam unatrag i vidio sam Kailene u istom položaju kao i ja.

Dok smo prolazili pokraj kombija, otvorila su se bočna vrata i ugurali su nas unutra. Gurnuli su nas na pod i držali tamo dok nam je treći muškarac stavio Prst u dupe seks iza leđa i vezao nam zapešća spojnicama za kabele. Zatim su naši gležnjevi dobili isti tretman.

Kad se kombi odvezao, podigli su nas i sjeli na pod, leđima okrenuti uz stranu kombija.

Dva muškarca su stajala tamo i gledala u ove 2 gole, vezane djevojke. Znam da sam bila prestravljena. Nisu bili Luke ili Ashley i izgledali su grubo. Jesu li oni bili dio plana Lukea i Ashley ili su nas stvarno oteli.

Dva muškarca su počela razgovarati, gotovo se svađati. Zatim su oboje otkopčali svoje hlače i gurnuli svoje kite u naša usta.

Pa, što djevojka može učiniti u takvoj situaciji. Lizao sam i sisao. Vidio sam da Kailene radi isto.

Nakon nekoliko minuta shvatio sam da će penis u mojim ustima eksplodirati. Glava mi je bila nagnuta prema naprijed i progutao sam.

Kad su oboje svršili, okrenuli su se i izvadili nešto iz torbe. Okrenuli su se prema nama i stavili nam krpu preko lica. Namirisao sam nešto, a onda sam se onesvijestio.

Sljedeće čega sam se setio je da sam se probudio i boljele su me ruke i glava. Bio je mrak, a ja sam bio uspravljen, dobro sređen, ubrzo sam shvatio da su mi ruke vezane razdvojeno, za nešto iznad mene; a ja sam visio malo savijenih koljena. Tada sam osjetio kako me nešto golica po mačkici. Noge su mi bile raširene i vezane za nešto. Onda je moja maca opet zaškakljana.

WTF se događao. Bio je mrkli mrak pa nisam mogao ništa vidjeti. Prebacio sam težinu na noge i ruke su mi bile malo bolje. Onda me opet zagolicalo.Počelo se osjećati dobro.

Počela sam dolaziti k sebi i pozvala sam je li Kailene tu.

Isprva nisam dobio nikakav odgovor; tada sam je čuo kako jeca. Vikao sam joj da se probudi. Kad se osvijestila, počela je prilično glasno psovati.

Nakon 30-ak sekundi se smirila i rekla mi da je zavezana i da joj nešto dira macu.

Rekao sam joj da sam i ja u istoj pozi i da me počelo hvatati škakljanje.

Stajali smo tamo i sve više nas je napaljivalo ono što je bilo što nam je otkucavalo mačkice. Pokušali smo shvatiti što je to, ali nitko od nas zapravo nije znao. Jedini način da to zaustavimo bio je da gurnemo guzice unatrag; ali škakljanje je bilo dobro.

Pokušavali smo izbjeći neizbježni orgazam pričajući o tome gdje smo; tko nas je oteo i je li to imalo veze s 4 osobe od prethodne noći. Stalno smo si govorili da jest; alternativa nije podnosila razmišljanje. Dok smo razgovarali vidio sam 2 vrlo mala crvena svjetla ispred nas.

Dogodilo se neizbježno; Prvo Kailene, pa ja. Oboje smo vrištali od zadovoljstva.

Škakljanje se nastavilo. Što god da je do tada moralo biti već prilično mokro, ali je svejedno bilo dobro.

Nekoliko minuta kasnije doživjeli smo drugi orgazam.

Baš kad sam došao do trećeg, svjetla su se upalila. Kad su mi se oči prilagodile, pogledao sam uokolo. Kailene je bila vezana isto kao i ja. Ispostavilo se da je soba podrum. Kuke su bile posvuda po stropu i zidovima. Ispred svakog od nas bile su 2 kamere. Crvena svjetla su sigurno značila da su snimali.

Ometanje mog očekivanog orgazma nije dugo trajalo i ponovno sam počela svršavati. Kad sam se smirio, Angie je stajala ispred mene.

"Hvala, jebote, na tome." Rekao sam, "Počeo sam misliti da to nema nikakve veze s tobom i da su nas zapravo oteli neki trgovci robljem ili tako nešto."

Angie se nasmijala i rekla: "Htjela si malo uzbuđenja, zar ne?"

Moj red da se smijem.

Pogledao sam između nogu i vidio nešto što je pomalo nalikovalo na staromodni glazbeni metronom. I dalje mi je škakljalo macu.

"U slučaju da se pitate, te kamere imaju leće za noćno gledanje; Luke eksperimentira." rekla je Veza sa roditeljima tinejdžera li isključiti tu stvar, molim te, izluđuje me." rekla je Kailene.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 28 Prosek: 4.2]

11 komentar na “Teen postovi u sigurnom i Majka i sin price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.